Top 6 mails uit Ollie's mailbox

Het is hip, het is happening, the shizzle en zwaar tha bomb. Wat!? Lezerspost publiceren. Grote namen als NU.nl en Geenstijl beten het spits af. Logisch dat Ollie niet achter kon blijven. Wil je erbij horen, dan plemp je je inbox online. Poezelige voetjes de lucht in, zakje chips met een colaatje in de aanslag. Hierrrr is ie dan: de Top 6 mails uit Ollie’s mailbox. SpannOnd!

6) Tante Wilma en oom Henk:
Dus dit is een website? En dat heb je gemaakt met Windows? Knap hoor.

5) Buurman:
Zeg Ollie, snap jij dit?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Phasellus volutpat dignissim justo ac iaculis. Aenean laoreet lorem eget libero ullamcorper sagittis. Integer pellentesque turpis ac ligula luctus in gravida diam vulputate.

4) Mariska de Haas:
Neuken? Blijft wel tussen ons he? Ik zuig je leeg voordat je een peuk op hebt.

3) Stille aanbidder:
Dit is de eerste keer dat ik je site bezoek. Wat heb jij een liefde gemist. Ik zeg niks meer tegen je. Ik zal voor je bidden.

2) Buurman:
Ja nog heel even, wat is error 404?

1) Pritt / Geenstijl
Hahaha, nu weet ik weer waarom we je nooit aangenomen hebben…

2 thoughts on “Top 6 mails uit Ollie's mailbox

  1. linkerbovenhoek schreef:

    Ik ken jou! Van twitter, waar je heel stoer tegen me zei ‘moet je een Ollie doen, werkt’, toen ik in nood verkeerde. Ik smeekte nog ‘leer mij een Ollie, Ollie ajb’. Vervolgens nooit meer een woord gehad van Ollie! LOMPE BOER!

  2. christinA eijkhout schreef:

    Jij krijgt tenminste nog post waar je iets aan hebt….

Reacties zijn gesloten.

