Hyves gepowned door…Hyves!

Krabbelt u even mee? “De gemiddelde Hyves-gebruiker is een pizza-etende, Bjorn Borg-dragende, Partysquad-luisterende vriend van Gerard Joling.” Ja hohoho, dat zijn niet de woorden van uw scribentje-lief. Neen. Onderzoekcijfers van de krimpende  socialmediameisters zelf. Echt!

Pats boem. Vuurrode kop, schamen in het hoekje. Keiharde statistieken zetten de Hyves-gebruiker bruut neer als een ordinaire half-lauwe campingtokkie. Heel funny, want heel true. En om deze dieptrieste conclusie nogmaals bevestigt te zien: “Onder de 1,1 miljoen nieuwe leden waren de meest voorkomende namen Jan voor mannelijke Hyvers en Lisa voor vrouwelijke gebruikers.” Exit Henk en Ingrid. Hallootjes Jan en Lisa. Hyves, het SBS6 van het internet. Sluit jij af maffe Brabo?

Getagged ,

3 thoughts on “Hyves gepowned door…Hyves!

  1. christinA eijkhout schreef:

    Ik wist het!!

  2. bas waanders schreef:

    Daarom heb ik Hyves eraan gegeven , ben teruggehupt naar spaces en zit nu hier . Eindelijk iets intelligents en niet betaald uit eeuwige advertenties . “Sociale netwerken” met veel asociale elementen . Schreeuwerig . Dat is hyves . Een hype die ook snel overwaaid .

  3. Janine Gobel schreef:

    Apart dat er zo afgegeven wordt op Hyves. Dat is niet mijn ervaring en ik herken er dan ook helemaal niets van. Veel vrienden van mij en ex-collega’s zitten op Hyves en ik dus ook. Niets Gerard Joling en mijn naam is niet Lisa. Heb er zelfs geen 1 in mijn vriendenkring op Hyves die zo heet, dus waar gaat het over?
    Wat zou de wereld er toch mooi uit zien als er niet zoveel geoordeeeld en vooral veroordeeld zou worden. Laat een ieder in zijn waarde en kijk eerst eens naar jezelf zou ik zeggen.

Reacties zijn gesloten.

