Verder falen met onderzoeksjournalist Eetschrijver

Hallootjes, zijn we weer met een nieuwe aflevering van’ Falen met @Eetschrijver.’ Was het al hilarisch, wordt het nu dolkomisch. Meneer waagt zich aan de personificatie van de scribent.  HET ULTIEME ZWAKTEBOD van reaguurders. ‘Je zult nog wel puistjes hebben’. ‘Je bent vast en zeker werkeloos’. Dat werk. Met dien verstande dat meneer ooit een echte onderzoeksjournalist was zuigt hij de ene fabel na de andere uit zijn duim. Plankje wordt, keer op keer op keer misgeslagen. Rijst de vraag plots hoe degradeer je zo rapido van onderzoeksjournalist tot Johannes van Dam-möchtegern?

Je denkt dat je zo redelijk en nobel bent, type ridder op wit paard en strijder voor fatsoen en gerechtigheid. Gut gut, wat voelen we ons goed.
Faal 1

Jij vindt jezelf zó’n vent en je weet zó goed hoe het hoort, en je zult wel eens aan de wereld laten zien wat een onverschrokken “lone fighter for justice” je wel bent.
Faal 2

Allemaal vanuit de logica van caféruzies, ongetwijfeld. Je zult het me wel willen vergeven dat ik van die logica niet zo op de hoogte ben.
Faal 3

Exit @eetschrijver

Getagged , , , ,

One thought on “Verder falen met onderzoeksjournalist Eetschrijver

  1. Sjaak schreef:

    De vraag waar ik na dit stukje mee worstel: is dit heerschap een babyboomer? Het heeft er alle schijn van. In elk geval: meneer heeft een heerlijk hema-wijntje, en daar zit ik dan met mijn euroshopper-bier. Daar heeft ie me, gut!

Reacties zijn gesloten.

