Seks met Mariska de Haas

Nadat uw scribent eerder wat fel van leer trok tegen de egocentrische-, narcistische- en mediageile strapatsen van mevrouw Mariska de Haas, leek het me netjes dit op passende wijze goed te maken. Zo hebben God, Google en ikzelf het gewild. Licht uit, nachtlampje aan voor een spannend erotisch avontuur met Mariska de Haas…

Na een zalige avond vol spanning en dampende seks zijn we, Mariska de Haas en ik, samen in slaap gevallen. Als ik ’s morgens vroeg even naar het toilet moet, slaapt Mariska gewoon door. Ze vult de ruimte met enkele lastig te definiëren kreuntjes. Ik geef er mijn eigen geile interpretatie aan. Eenmaal terug op ons liefdesnest zie ik naar mijn tevredenheid dat het dekbed van mijn eigen Haasje is afgegleden en minutenlang bewonder ik dat spannende ranke lijfje waar de tand des tijd amper aan geknaagd heeft. Haar borsten hebben de zuigdriften van haar kroost wonderwel doorstaan. Stevige pronte borstjes met de roze tepels in een mooie ronde en egale tepelhof. Oerdriften maken zich meester over dit mannenlichaam en ik voel dat de andere beesten even jaloers als geil meekijken. Haar lieve- edoch seksueel speelse hoofdje ligt in volle rust op het kussen. De rauwe passiegeur van enkele uren geleden, speelt met mijn neusvleugels.

Haar venusheuvel lonkt, roept, nee smeekt om haar met mijn lippen en zachte tongstrelingen te bevochtigen. Ik kan me niet bedwingen, het is groter dan ik ben en ik zet mijn lippen op haar keurig gemaaide Godsakkertje. Heel voorzichtig begin ik haar te likken. Zachtjes, liefdevol. Bij de eerste paar likken slaapt ze nog gewoon door, al kronkelt ze wat wellustig in haar droomwereld. Vol passie ga ik door, lange halen, snelle tongstrelingen. Ze wordt wakker. Totale geilheid maakt zich meester over onze lichamen. We vrijen vol passie de ochtend en middag in. En terwijl de zon de einder kust voel ik Gods zaad over haar landerijen vloeien. Zwanger. En nu?

4 thoughts on “Seks met Mariska de Haas

  1. […] de categorie goede gesprekken was dit er zeker een, potverdorie zeg. Wat nu? De lusten hebben we maar wat graag, maar over de lasten hadden Mariska de Haas en uw scribent niet […]

  2. […] This post was mentioned on Twitter by Laurens. Laurens said: RT @OllieVanOlaz: 'SEKS MET MARISKA DE HAAS' http://wp.me/p17mRJ-7N […]

  3. […] van mijn weinige kansen op een geile vrijpartij. Dat waar mijn Mariska de Haas toevallig wel erg goed in […]

  4. […] mijn Mariska de Haas op haar knieën! Het deed met denken aan enkele dagen geleden toen dit seksuele wezen mijn volle lam God’s tot zich nam, om haar knieen. Ik kan u verzekeren […]

Reacties zijn gesloten.

