Een kindje van God, Mariska is zwanger!

In de categorie goede gesprekken was dit er zeker een, potverdorie zeg. Wat nu? De lusten hebben we maar wat graag, maar over de lasten hadden Mariska de Haas en uw scribent niet goed nagedacht.

Ik ben ook wel trots op mijn Mariska. Zo’n affaire gaat je niet in de koude kleren zitten. Ik heb met haar te doen. Zoveel leugens bij thuiskomst. Als vakvrouw attenderen bij vergaderingen van de katholieke plattelandsvrouwen die nooit hebben plaats gevonden. De geur van onze rauwe seks camoufleren met een goedkoop parfum, ik neem mijn petje daar diep voor af. Ga er maar aanstaan.

Nu Mariska in blijde verwachting is, is ze nog meer in achting gestegen. Ze wil het kind houden. Dat leest u goed. Een weekend wilde goedkope passie resulteert in een liefdesbaby! De wereld mag het weten: Maris en ik zijn zwanger!

Wordt vervolgd…

Getagged , , , ,

One thought on “Een kindje van God, Mariska is zwanger!

  1. ellenweyenberg schreef:

    Misschien draagt ze wel de nieuwe Messias en word jij na 2012 als de wereld vergaat en er een nieuwe ontstaat God, want de vader van de Heiland

Reacties zijn gesloten.

