Mariska de Haas & Ollie verzinnen babynamen

We zijn zo leuk samen, @mariskadehaas en ik. We zijn niet alleen leuk, we hebben het ook leuk. Nu we besloten hebben onze liefdesbaby te houden komt Mariska om het half uur met weer een nieuw kladblokvel vol namen. “Ollie popje, wat vind je van Hannah of Lot wanneer het een meisje wordt?” Ik lach het wat schaapachtig weg. “Nee liefje, die vind ik minder mooi. Wat dacht je van Jeanine? Klinkt stoer, vrijgevochten en als iemand met een eigen mening.” “Ollie, druifje toch. Ik ben katholiek, als we iets niet willen is het een stoer vrijgevochten kind met eigen mening.” “Sorry Onkieponkie, je hebt gelijk. Dat was ik vergeten.”

Ja, Maris en ik doen het leuk. al ben ik wel wat huiverig wanneer de hormonen haar en in hoofdzaak mij parten gaan spelen. Eigenlijk vrees ik meer voor het misbruik dat ze daar van zal maken. Bovendien vraag ik me af wanneer de seks ophoudt. Mijn Mariska is dan misschien niet het meest heldere licht, maar de edele kunst van fantastische spetterseks beheerst ze als geen ander. Daarbij schijnt het zo te zijn dat een erg groot percentage van zwangere vrouwen vreemdgaat. Ik zie Mariska dat niet zo snel doen. Ze draagt waarden, normen en de maatschappelijke hoeksteen een warm hart toe. Maar toch, je weet het nooit…

Wordt vervolgd…

Getagged , , , ,

One thought on “Mariska de Haas & Ollie verzinnen babynamen

  1. Sjaak schreef:

    Jeroen en Paul als het een tweeling wordt!

Reacties zijn gesloten.

