Ollie is geil, Mariska de Haas boos

Ja hoor, daar gaan we al: “Ollie, vind je mij dik?” En je wéét dat wanneer de woorden ‘mij’ en ‘dik’ in één zin worden uitgesproken, je het komend half uur bezig bent alle onzekerheden terug te stoppen uit de tochtholen waar ze vandaan komen. “Nee Mariska je bent niet dik. Die wallen onder je ogen zijn gewoon een stukje extra Mariska om van te houden.” Dat was dom van me. Heel dom. Zwangere vrouwen en grapjes gaan nu eenmaal niet samen en ik verspeelde daarmee een van mijn weinige kansen op een geile vrijpartij. Dat waar mijn Mariska de Haas toevallig wél erg goed in is.

Elke verzoeningspoging die er op volgde verdween in het niets als een misbruikzaak van een geestelijke in de doofpot. Ons eerste dispuut was geboren. “Mariska, popperdeflopflop van me. Zwanger of niet, hormonen of niet, de lieve Heer heeft je gezegend met een kruis. Dat zit er niet voor niks. Maak er gebruik van. Of gun mij dat genot. Het is slechts een kwestie van tijd voordat die zalige mierentietjes van je gaan groeien als kool. Ik wil daarvan genieten. Nu, morgen en over negen maanden. Al ben je tonnetje rond. Ik ben geil. Ik wil je, en ik wil je nu.”

De harde knal van een dichtslaande deur viel mij ten deel. De crucifix die er zo vakkundig boven gespijkerd was viel op de vloer. Toch nog één kruis dat is gaan liggen…

Wordt vervolgd…

Getagged , , , ,

2 thoughts on “Ollie is geil, Mariska de Haas boos

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Luuk Koelman. Luuk Koelman said: Ai, relatieproblemen tussen @OllieVanOlaz en Mariska de Haas http://tinyurl.com/26qp2cm […]

  2. mumke schreef:

    Ohoh, dat wordt NSFW

Reacties zijn gesloten.

