Mariska de Haas in verwachting van Satanskind

‘Maris?’ ‘Ja Drollie?’ ‘Eigenlijk hè, ei-genlijk ga jij over een paar maanden een Satanskind baren. Met mij als heiden enzo.’ ‘Ollie hou je mond! De Heer luistert mee!’ Terwijl Mariska snel een kruisje sloeg en een weesgegroetje prevelde kon ik het laten even door te emmeren: ‘ Ja, of je moet een miskraam krijgen. Dat je nooit je eigen kindje kunt vasthouden of het liefdevol in badje mag stoppen. Zo’n gemis kan pijnlijker zijn dan ik mezelf kan voorstellen Mariska.’

Ik weet niet exact wat het is, maar ik word ronduit geil wanneer mijn Mariska de Haas boos wordt. Dat arisch Slavische hoofd waarbij haar ingevallen wangen –  door make-up gecamoufleerd – nog verder invallen. Het puntje van haar haar tong  dat zich als het ontwaken van Beëlzebub even aan de wereld toont en haar tandenknarsen van woede dat ze zo goed en kwaad als het kan voor de wereld verborgen wil houden. Het doet iets met me.

‘Sorry popje, maar ik word zo opgewonden van je wanneer je boos bent. Zullen we hier links de Prenatal in duiken en dat ik dan boven op een van de goedkoopste commodekasten mijn Harde Heilandje in je Golgothaatje begraaf? Please?’ ‘Ollie ik ben veel meer dan alleen jouw goedkope neukpopje. Ik heb een goed stel hersens, ik heb gevoel, mijn hormonen gieren nu al door mijn lijf. Ik ben een vrouw Ollie, en geen object. Ik zou het op prijs stellen wanneer je me met wat meer respect behandelt. Hier links zei je?’

‘Yesss!’

Wordt vervolgd


Getagged , , , ,

One thought on “Mariska de Haas in verwachting van Satanskind

  1. christinA eijkhout schreef:

    Kon je het nu wél of niet laten, dat verandert de impact van het verhaal aanzienlijk.

Reacties zijn gesloten.

