Lezerspost!

Dank voor de lovende woorden.

Dat je het niet met me eens bent, dat is je goed recht. Wanneer je vervolgens mijn uitleg volledig in de wind slaat, ook. Zelfs wanneer je me voor profeet e.d. uitmaakt is dat ook je volste recht.

Ik heb niet meer in mijn mars je te overtuigen. Sterker: die behoefte voel ik ook niet meer. Wanneer jij er voor kiest om mij niet te geloven, wat verwacht je dan van me? Dat ik je tot in de eeuwigheid probeer te overtuigen? Je moet exact dat van me denken wat je wilt. Je mag er zoveel scheld- en denigrerende woorden bijhalen. Ik vind het allemaal best, serieus. Ik hoop niet dat het een teleurstelling is, maar ik zal er geen minuut minder door slapen. Je kunt alleen niet van mij verwachten dat ik serieus in discussie wil gaan met iemand die mij niet gelooft.

Draai het om: Jij zegt iets tegen mij waarvan je zegt dat het de waarheid is. Vervolgens ga ik daarop in door te stellen dat het onzin is wat je zegt, terwijl je net zelf aangeeft dat het de waarheid is. Zou ik dan van jou mogen verwachten dat ik je nog als een serieuze gesprekspartner zie? Helmaal met alle verwensingen die er achteraan komen. Het antwoord lijkt me duidelijk…

Heb het goed. ๐Ÿ™‚

Ps. Die ‘tribalstickers’, die zijn echt. Sterker: die heb ik verdiend. ๐Ÿ˜‰

2 thoughts on “Lezerspost!

  1. mumke schreef:

    Waarom scheldt niemand mij ooit via mail uit, snif.
    Mijn uitlatingen zijn soms 3x zo erg, zou de algehele domheid dan echthebben toegeslagen of letten mensen nog steeds alleen op de verpakking…

Reacties zijn gesloten.

