Spelletje! Stofnest raden

Spelletje! Ter leering maar zo ontzettend meer voor het vermaeck. Opdracht? Simpel. Raad de gezamelijke leeftijd van deze gepimpte stofnesten. Men vraagt mij met regelmaat of ik de beroerdste ben, en ik zeg dat volmondig: ‘neen.’ Sterker: ik help u een rimpelhandje…

Deze twee gepimpte stofnesten kennen een gezamelijke leeftijd van:

  1. Jonger dan 16 jaar
  2. Exact 18 jaar
  3. Ouder dan 122 jaar

Spelen met plezier doe je met mate. U mag dus maar één keer gokken in de comments. Heel veel succes!

Getagged , ,

2 thoughts on “Spelletje! Stofnest raden

  1. Sjaak schreef:

    Oei, pittig! C is natuurlijk uitgesloten, malle Ollie: ik ga toch maar voor B.

  2. David schreef:

    Antwoord C, en dat zijn ze zowel samen als afzonderlijk.

Reacties zijn gesloten.

