Heemskerk: ‘Mariska de Haas in de Playboy’ (foto)

“Hallo met Jan.” “Dag meneer Heemskerk, u spreekt met Ollie. Mag ik u namens Hard Koppie enkele vragen stellen?” “Waar gaat het over jongen?” “Over Mariska de Haas en het sterke gerucht dat ze toch in uw blad de Playboy komt te staan. Kunt u dat bevestigen?” “Ik ga dat zeker niet bevestigen, Ollie was het toch? Maarrrr, ik ga het ook niet ontkennen”

“Dus Mariska de Haas komt in de Playboy?” ‘Ik hoor het je zeggen Ollie. Ik hoor het je zeggen…”

Mogelijk gemaakt door Coontje (ace)

UPDATE: Word GRATIS lid.

Getagged , , ,

3 thoughts on “Heemskerk: ‘Mariska de Haas in de Playboy’ (foto)

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Bart Ensink, christinA eijkhout, Esmee, Nancy Burger, Nino Sonneveld and others. Nino Sonneveld said: Hij is weer goed hoor @OllievanOlaz! RT @geerdinkjochem: WTF, @mariskadehaas in #Playboy! http://bit.ly/fnAMR3 […]

  2. […] Heemskerk: ‘Mariska de Haas in de Playboy’ (foto) “Hallo met Jan.” “Dag meneer Heemskerk, u spreekt met Ollie. Mag ik u namens Hard Koppie enkele vragen […] […]

  3. […] This post was mentioned on Twitter by Jack Daniels and Peter van Zoest, Peter van Zoest. Peter van Zoest said: Het kon niet uitblijven. @MariskadeHaas in 'Playboy': http://tinyurl.com/6kkm3va […]

Reacties zijn gesloten.

