Lezerspost Mariska de Haas

Geachte Ollie,

Ik volg uw publicaties van Mariska de Haas. Kent u haar? Ik wil graag met haar in contact komen. Ik ben een katholieke man die keurig getrouwd is, maar nu ik steeds meer over haar lees en zie kom ik tot de conclusie dat ik verliefd op haar ben. Misschien denkt u dat ik een flauwe grap is, maar ik meen dit serieus. Ik koester serieuze verlangens voor deze vrouw. Het is duidelijk dat u niet op goede voet leeft met mevrouw De Haas, maar ik hoop dat u mij toch wilt helpen daar ik de hele dag aan haar denk.

Alvast vriendelijk dank,

*****

—-

Gast!! Je had natuurlijk ook gewoon hier ff kunnen kijken. http://www.katholieknieuwsblad.nl/contact.html

Succes en val me er niet meer mee lastig, schuinmarcherende schijnheilige.

Getagged

One thought on “Lezerspost Mariska de Haas

  1. […] This post was mentioned on Twitter by E. van Houtum, Robert Jan v. Houten and Pim Uijttewaal, ♠Ollie♠. ♠Ollie♠ said: Oef, die zag ik ook niet aankomen. De Mariska de Haas story continues: http://wp.me/p17mRJ-c2 […]

Reacties zijn gesloten.

