Brief van Yolanthe Cabau van Kasbergen

Niet so lieffe Rossana,

Wat een stom weif ben je ijgenlijk ook. Ik wil geen friendjes meer met jou sijn. Je was een soort fan beste friendin foor me. Maar je hep ut verpes meissie. Kheb je al fan Hyves en Twitter ferwijdert. Kwil niets meer met jauw soort te makuh hebbe. Je ben gewoon te min foor mij, weet je. Egte friendinnen besodeflikkeruh elkaar niet. En dat hep jij wel gedaan Rosje. Jewel dat heb jewel! Je mot je eigenste foeballer ook tefreede hauwe in bed. Dan hoef je niet te werrukuh. Ik peip me Wesley gewoon 3 keer per dag. Daarom hoef ik niet te werrukuh. Sou jij ook es moetuh doen weiffie. Mar ja, ga jij maar fein ferder met je stomme bedreif, stom mens. Je ben mein friendin niet meer. Ik skreif je wel weer als Wes een ander hep. Moet nu gaan, se gaan me fillemuh. Dag trutje.

xxx-jes Yolanthe.

Getagged , , ,
