Eva, hou jij me tassie effe vast…

Bram Moszkowicz dreigde zijn medewerking aan het tv-programma College Tour op te zeggen, toen er beelden getoond zouden worden uit 1996 van de strafpleiter die danst met zijn toenmalige cliënt Desi Bouterse. ‘Dit mag je niet uitzenden, want daar moet ik toestemming voor geven’, sprak de advocaat. Over Desi Bouterse wilde hij het best hebben, maar niet als die beelden werden getoond. ‘Dat kunt u niet bepalen’, reageerde presentator Twan Huys. ‘Die beelden zijn van Nova.’

Eva, hou jij me tassie effe vast.

Want die gozer wil met me dansen.

Eva, geef mij me tassie maar weer t’rug.

Want die gozer, die kan niet dansen.


Getagged , , ,

2 thoughts on “Eva, hou jij me tassie effe vast…

  1. Noa schreef:

    Willem Jardin
    VERYVERY NICE GUY…

  2. Noa schreef:

    He,ben jij dinges?

Reacties zijn gesloten.

