Huh!? (dingen die je niet verwacht)

Sjoooo, zag ik die even niet aankomen. Wie had dat verwacht? U? Neen. Ik? Ja dus echt niet. Dit verwacht je ook niet. Serieus, dit verwacht je gewoon niet. Van die club? Van die man? Van die mensen? Zag u het aankomen? Ik niet hoor. Echt niet. Wat een verrassing. Wat een complete, totale, donderslag-bij-heldere-hemel-verrassing. Mijn mond valt open van verbazing. Mag u best weten. Had ik een kunstgebit gehad was het er uit gevallen, van verbazing. Dit verwacht je niet. *Pok* daar ging ie, mijn kunstgebitje. Op de grond. Van verbazing. Want dit verwacht je gewoon niet.

2 thoughts on “Huh!? (dingen die je niet verwacht)

  1. christinA eijkhout schreef:

    Zo langzamerhand begin ik te denken over de mogelijkheid dat in Nederland corruptie welig tiert.

  2. hardkoppie schreef:

    Dat is al tijden mijn uitgangspunt.

Reacties zijn gesloten.

