God versus Ollie 0-1, geloof ik

Ben ik nog Rooms-Katholiek? Hoor ik nog ongevraagd en ongewild bij de sekte met de Mariska de Haas als hoge priesteres op haar Beëlzebubberige beentjes en kardinaal Simonis als de Holocaust misbruiker? Ik weet het niet.
Schoot ik gisteren nog de politiek aan (stand tot dusver: SP: Joh je moet eens met een pastoor gaan babbelen. En een serieus antwoord van de VVD: Tragisch, maar we hebben met een scheiding van kerk en staat te maken. – iets dat ikzelf betwijfel-), krijg ik vandaag een heus briefje ondertekend door de directeur van SILA, (Stichting Interkerkelijke Leden Administratie), dhr Breekveldt. Die schrijft dat conform mijn verzoek deze registratie op 8 maar beëindigd is. Het landelijk bureau voor de ledenadministratie van het kerkgenootchap is van het einde van uw registratie bij de  SILA op de hoogte gesteld. Toppie!

Verder benadrukt dhr Breekveldt met klem dat het SILA uitsluitend personen registreert die blablablabla. Zelf benadruk ik eens te meer dat wanneer ik belabberd behandeld wordt bij de Albert Heijn en ik de filiaalchef een druif vind, ik me naar een enkel centraal punt kan voegen. Voor nu lijkt het alsof ik tegen slecht één boom heb gepist en niet weet hoe groot het woud is.

De heer Breekveldt hoopt mij voldoende geïnformeerd te hebben en stuurt mijn eerder bijgevoegde postzegel retour. Ik vrees dat ik die nog hard nodig zal hebben.

klik pic voor big

*Mijn bevindingen van de open brief aan politiek Nederland, zal ik op een later tijdstip publiceren.

Getagged , , ,
