Geile BN'ers verkrachten kinderen met Downsyndroom

Stel. Gewoon voor de hypothese. U neemt een faal.U neemt niet een beetje faal, want bescheidenheid is niet uw ding. Nee, u neemt het faalste van het aller- aller- aller- aller aller- allerfaalste. Toen het falen werd uitgedeeld, de eerste faal ever, die wilt u.

U bent nu in het trotste bezit van the biggest fail ever. Ik begrijp dat u toch wat duiding wilt. Prima. De faal is groter dan Bastiaan van Schaik als winnaar van de Nederlandse Integriteit Award. De faal in uw bezit is vele, vele, heel veel malen groter dan Simonis die bidt voor nabestaande Auschwitz-slachtoffers om ze vervolgens rectaal ende postuum anaal te nemen bij Pauw en Witteman.

Ik hoor u denken: Nou nou, dat is me het faaltje wel. Neen, de faal in uw bezit komt bij benadering niet eens in het postcodegebied van Kluun die zijn vergane vrouw oraal bevredigt. Het staat in schril contrast met het aantal doden dat Jolande Sap door haar schuld, haar grote grote schuld op haar politieke kerfstok gaat inkepen. Het steekt fel af bij Victor Reinier in een commercial voor balkons, Yolanthe Cabau van Kasbargen die een petitie voor eeuwige trouw ondertekent, Arie Boomsma als heteroseksueel, André Rouvoet als menslievend, Patty Brard tegen prostitutie en als Emile Ratelband anti huislijk geweld.

Goed, u hebt nu een idee hoe enorm groot uw faal is. En zelfs deze mega-giga-terra-faal van u is slechts een lulletje rozenwater vergeleken bij wat deze twee dozen presteren. Ga.Je.Heel.Diep.Schamen.

Ps.
Matthijs van Nieuwkerk, je had de controverse over de rug van kinderen met Downsyndroom keurig ingeschat. Er druipt nu alleen een liter kwijl op je piemel, Flapoor.

Getagged , , ,

One thought on “Geile BN'ers verkrachten kinderen met Downsyndroom

  1. Marcodepollo schreef:

    Eens! Vooraf heb ik me er nog niet zo duidelijk over willen uitlaten. Eerst zien, dan oordelen. Maar ik kón er na al die vreselijke voorstukjes niet eens meer naar kijken en met mij vele andere ouders met een kind met Down. Want er is veel over gezegd en geschreven in ‘die wereld’
    Ik vind het vreselijk te zien welk effect het op mensen heeft en vooral wat het doet voor de beeldvorming rondom Down. En nee: niet elk optreden van een iemand met het Downsyndroom hoeft bij te dragen aan een positief beeld rondom Down, het mag ook gewoon leuk zijn. Maar DWDD slaat hiermee de plank volledig mis.

Reacties zijn gesloten.

