Het salesgezicht van Ursula van Zantvliet Rozemeijer

Serieus, ik weet de reden niet eens meer. Laat staan de zoekterm. Het moet iets geweest zijn als ‘een zinloze verzameling lichaamsdelen’, of ‘goedkope hoertjes bij jou in de buurt.’ Ik weet het niet meer. Hoe dan ook kwam ik hier op uit. Dit is misschien wel de meest weerzinwekkende foto die ik na de kiekjes van de Screbrenica-massagraven of de slachtoffers in het nucleaire Japan heb gezien. Dit is niet een beetje erg, dit is heel, heel, heel héél erg. HEEL ERG. Dit schijnt dus het gezicht van sales te zijn en het heet Ursula van Zantvliet Rozemeijer. De tronie op deze foto is er een om je Kapot.Voor.Te.Schamen.

Laten we de foto even nader analyseren. (Ja gezellig!) De lichaamsdelen hebben een naam en heten dus Ursula van Zantvliet Rozemeijer. En mevrouw doet iets met sales. Ik zou me dus helemaal k.a.p.o.t.s.c.h.a.m.e.n. waneer ik werkzaam zou zijn in die branche. Of je moet graag als zichzelf respecterend salespersoon een visitekaartje als cheap ass hooker willen afgeven. Want hoe stijlvol de foto in eerste instantie mag lijken, hoe wanstaltig temeier-goedkoop deze eigenlijk is. Ziet u de ring? Wat een knoepert! Mevrouw is waarschijnlijk getrouwd. Dat mag naar alle redelijkheid worden aangenomen. Ik zou haar vent verdomme niet willen zijn. Zoiets moet een lokale SOA-opslagplek zijn. Kan niet anders.

Alles binnen de foto straalt maar één ding uit: Neem mij, ik ben makkelijk. Een dergelijke foto kan zich gemakkelijk meten aan de dames van de nachtprogrammering van RTL; ‘Goedkoop, goedkoper, wat kost die morning afterpil?’ Want hoe overdreven grristelijk ze haar ring ook laat zien, haar lichaam toont haar werkelijk zijn. En iets in mij zegt dat meerdere mannen dit kunnen beamen. Of uw vrouw ligt thuis in zo’n heerlijk natuurlijke pose ook op u te wachten? Dan heb ik niks gezegd.

Die slecht geplaatste vinger onder haar onderkin. De lippen die een mimiek trachten te bewerkstelligen die ze helemaal niet kennen. Namelijk lachen. Haar ogen. Mijn grote god, daar heeft het poederloeder van het online vodje enorm zijn best op gedaan om die enorme ENORME wallen te verbergen. Heb ik nieuws voor je poederloeder: faal, faal. faal. Let wel, we hebben het hier over Ursula van Zantvliet Rozemeijer, schijnbaar het gezicht van Salesland. Blijkbaar beweegt men weinig in het Land Der Sales. Kijkt u eens naar dat huge, enormous, humongous achterwerk van de dame. Serieus, kijk eens goed. Kijk dan! Of raakt haar derrière de stoel niet? Dat zou de foto zelfs incontinent lachwekkend maken. Wederom: faal op faal op faal. En nogmaals ten overvloede, mevrouw hangt er als mislukte pin-up een voorbeeld voor de saleswereld te wezen. Ga.Je.Schamen. Diep.

Natuurlijk lacht een weldenkend mens dergelijke te gladde types, met een zonnenbankbruine kop, een auto- en een buitenvrouwtje van de zaak heel hard uit. Logisch. Maar dat het zo diepdroef gesteld was met de mensheid, daar staat zelfs uw met cynisme doordrenkte scribent van te kijken. Want heel eerlijk is dit natuurlijk niet meer dan een air op stelten waar Brise continue een heel bataljon voor moet laten opdraven om die lucht de baas teworden. Dit is de eerste afvaller van het mislukte stewardessenklasje. Dit is een foutje in een Opel Mantra dat eindigt in een Volvo zonder airbags. Dit is wel willen, niet kunnen. Nooit niet. Dit is eenzaam worden geboren, en dito sterven. Dit is denken dat je vrienden hebt, maar er wanneer het er op aankomt er helemaal alleen voorstaan, terecht. Dit is elke dag jezelf voorliegen dat je wel leuk bent, dat je niet onzeker bent en jezelf wijsmaken dat je dat domme krijtstrijpje helemaal niet nodig hebt om dit alles te verhullen. Dit is het grote totaalniets dat als de dood is hetzelf onder ogen te zien. Dit is het gezicht van sales, dit is Ursula van Zantvliet Rozemeijer. Wat een schande.

Naschrift: De Ciska Dresselhuysen onder u vragen zich natuurlijk af waarom dat makkelijke hakken op het uiterlijk vertoon? Welnu: Inhoudelijk op het artikel ingaan heb in geprobeerd. Het heeft mij drie droge broeken gekost.

Getagged , ,

One thought on “Het salesgezicht van Ursula van Zantvliet Rozemeijer

  1. christinA eijkhout schreef:

    Ze zegt het zelf
    “Nee, marketing is op de een of andere manier sexier. Als je afstudeert kijk je naar marketing en niet naar sales.” .

    Dus dat zal de reden zijn van deze overgeposeerde foto.

Reacties zijn gesloten.

