Diaken Pieter Raaijmakers schrijft Ollie een brief

Godfried van Bouillon! Gekker moet het niet worden. Ik heb hier een brief voor mijn moeder van God. Althans, van zijn gepromoveerd personeel met bonusregeling hier op aarde. Diaken Pieter Raaijmakers nam de moeite ondanks een kneiterdrukke reorganisatie om uw Olliebolleke van repliek te bedienen in reactie op mijn verzoek tot uitschrijven. Een verhaal over de Heere, de homo, de pedo…en een ogenblik geduld aub.

Click the pic for big

5 thoughts on “Diaken Pieter Raaijmakers schrijft Ollie een brief

  1. Ron B, schreef:

    Wat mankeert er aan die brief?

  2. christinA eijkhout schreef:

    Sjee, toch aardig. Bijzonder aardig vind ik het feit dat hij de reactie van de kerk stuitend vond.Van zijn verdere verweer ben ik minder onder de indruk.
    Alleen…. ben je nu uitgeschreven, ja of nee.

  3. yet schreef:

    de brief is redelijk persoonlijk opgesteld ware het niet dat het wat vaag blijft en je überhaupt niets kan met welke reactie dan ook. Een zakelijke bevestigingsbrief had volstaan. Dit alles is natuurlijk mijn eigen zeer bescheiden mening 😉

  4. Annabel Nanninga schreef:

    Ah, de klassieker “atheïsme is ook maar een geloof”. Een kruis boven de deur en een bord voor de kop, altijd lachen met de #RKK.
    Eens met Yet, maar anderzijds, ook wel chic dat hij de moeite neemt om inhoudelijk op je bezwaren in te gaan.

  5. Gerdjan Kipping schreef:

    Ik vind het als atheïst toch een mooie reactie. Neemt inderdaad de moeite om erop in te gaan en doet dat ook wat minder clichématig.
    Nevertheless, ik heb dank zij jou wat hulpmateriaal om me eindelijk ook eens te laten uitschrijven.

Reacties zijn gesloten.

