Mitchell van Lee: 'Ik ben een trotse flikker'

Soms krijgt de redactie van Hardkoppie post die ons in het hart raakt. Die zo mooi, zo puur is dat er niets anders rest dan deze te publiceren. Zo ontvingen we een brief van Mitchell van Lee. Mitchell is een held. Mitchel is homoseksueel en durft uit de kast komen. Het woord is aan Mitchell:

Hoi mensen van Hardkoppie. Ik heb lang getwijfeld of ik met mijn verhaal naar buiten zou komen. Ik heb er voor gekozen om het toch te doen. En het liefst bij jullie omdat jullie zo’n enorme topsite hebben. (dank je Mitchell. red) Het volgende: ik ben homoseksueel. Ja, ik ben HOMO! Zo dat heb ik gezegd. Ik hou van mannen. Ik vind ze geil. Ik zoen ze, lik ze, rim ze, neuk ze en pijp ze. Nog niet zo heel lang geleden zette ik me nog behoorlijk af tegen de homoseksuele medemens, maar sinds ik het genot heb mogen ervaren om anaal genomen te worden ging er een wereld voor me open. Ik snap gewoon niet dat ik al die jaren zo moeilijk heb gedaan om openlijk uit te komen voor mijn homoseksualiteit. Vergeet mijn eerdere woorden, tweets en gedrag. Ik ben homo, gay, nicht, flikker en PROUD OF IT!!

Met vriendelijke poot,

Mitchell van Lee

Getagged

One thought on “Mitchell van Lee: 'Ik ben een trotse flikker'

  1. christinA eijkhout schreef:

    Applaus of zo? Maar het is natuurlijk helemaal niet “not des gay’s” om toch een hekel aan de <strike<.prhomos joling en gordon te hebben.

Reacties zijn gesloten.

