Ik ben Mariska

Oei, dat moeten we niet willen met zijn allen. Ik werd niet herkend op straat. In het land van Zoete Lieve Gerritje, Den Bosch alle geesteszieke geilneven nog eens an toe! Ik loop daar heel onopvallend mezelf te wezen met mijn enorme zonnebril en mijn imitatie Prada’s, kijkt er niemand naar mij om. Niemand! Leuk en aardig dat grote plan van God, maar dan herschrijft Zijne bebaarde badboy het maar even voor mij. Sterker: dat deed ik zelf.  Ja zo ben ik dan ook wel weer. ALLES  voor het merk Mariska. Als ik andere mensen met het grootste gemak een mes in de rug steek, moest dit wel een eitje zijn. Dus kroop ik met mijn muggebeentjes gewoon op een sinaasappelkistje van de Fruitcompany gelegen aan de Helftheuvelpassage 88 in Den Bosch en besloot Mijn woord even te verkondingen…

Hallo volgelingen, stelletje paupers mag ik even jullie aandacht? Ja hallo, jullie Blokker-allochtonen achterin, opletten!

Ik ben dus Mariska de Haas, of Mariska Orbán-de Haas, maar Mariska Orbán vind ik ook best. Ik ben nu al wereldberoemd door mijn boek dat nog moet uitkomen en dat Blond Brutaal en Bidden heet. Duidelijk!? Hey dove bejaarde kwartel! Ja jij, heb je me gehoord of wat!? Niet? Dan zal ik omdat ik mezelf zo graag hoor praten het nog een keer zeggen, maar dan wat harder: IK BEN DUS MARISKA DE HAAS, OF MARISKA ORBÁN-DE HAAS, MAAR MARISKA ORBÁN VIND IK DUS OOK BEST, JA! IK BEN NU AL WERELDBEROEMD DOOR MIJN BOEK DAT NOG MOET UITKOMEN EN DAT BLOND BRUTAAL EN BIDDEN HEET. DUIDELIJK!? Wat? Wel godverdomme!

IK BEN MARISKA. MARISKA DE HAAS, OF MARISKA ORBÁN-DE HAAS, MAAR MARISKA ORBÁN VIND IK DUS OOK BEST, JA! IK BEN NU AL WERELDBEROEMD DOOR MIJN BOEK DAT NOG MOET UITKOMEN EN DAT BLOND BRUTAAL EN BIDDEN HEET. DUIDELIJK!?

WATTE!? WAT!? OF IK GODSODEJU WAT ZACHTER WIL PRATEN? JA JOH TUURLIJK, ALS JIJ DAAR GODVERDOMME BLIJ VAN WORDT DOE IK DAT GODVERDETERING TOCH VOOR JE MISSELIJK STUK VRETEN!

Mijn naam: Mariska de Haas, of Mariska Orbán-de Haas. Wat jij geil vindt. Maar Mariska Orbán vind ik ook dus ook best. Ik ben nu al wereldberoemd door mijn boek dat nog moet uitkomen en dat Blond Brutaal en Bidden heet.

WEET IEDEREEN NU WIE IK BEN GODVERDETERINGTYFUSDOMME!?

Dussss…

Getagged , , ,
