#FF Ruige Ratzi

Holy Moley! Stukje hemels nieuws lieve volgelingen. Mijn herder en tevens goede vriend Paus Benedictus XVI heb ik persoonlijk aan het twitteren gekregen. Er was wat vrouwelijke doortastendheid en enige hulp van boven voor nodig om mijn spirituele TomTom op Twitter te krijgen. Maar het is gelukt! Ruige Ratzi zoals ik hem liefkozend noem heeft zelfs al getwitterd. „Lieve vrienden, ik heb zojuist http://www.news.va gelanceerd. Geloofd zij onze Heer Jezus Christus! Met mijn gebeden en zegeningen, Benedictus XVI”. U kunt mijn Hemels Hapje volgen via @news_va_en.
“Zeg und Ratzi Schatzi, voeg mij eens toe, ik wil je dm’en. ;-)”

Getagged , , ,

One thought on “#FF Ruige Ratzi

  1. Breinbrouwsels schreef:

    “U kunt mijn Hemels Hapje volgen via…”. Maar heeft u het dan niet op het tapijt gespuwd?

Reacties zijn gesloten.

