Mijn boek is upcoming!

Ja hohoooi! Ben ik dus weer he! Met zomaar een nieuwtje de pieuwtje voor mijn trouwe volgelingen. Zoals jullie allemaal (behoren te) weten is mijn levenswerk op dode bomen upcoming. Titel is al bekend: Blond, Brutaal en Bidden. Check het bijschrijft van mijn blog, check het dan! Vet he!? En jullie maar zeuren over jullie zielige PGB’tjes. Heb ik een au pair voor. En dan die Marianne Zwagerman die ook weer zonodig een boek moest schrijven, met d’r benen. Tsss. Maar ik ben lekker veel beter, veel leuker en veel grappiger! Lekker puh! Zal ik een voorbeeldje geven, qua grappig dan? Komt ie dan he: Weten jullie nog dat mijn carriere ooit begon met foetuspoppetjes? Ja he!? Wat nu zo vet grappig is, is dat ik over diezelfde kinderlijkjes vet cool beroemd ga worden. Vet cool dus gewoon he! Hoe grappig is dat!? Ik ben nu al een soort Kluun.
Maar ik ben hier natuurlijk niet alleen aan het schrijven om grappig te doen. Nee, ik heb ook nog een mededeling voor mijn trouwe fanfollowers, mijn volgelingen. Het nieuwtje. Komtiedan: Nergens anders dan op wat nu al uw heilige huisstekje is zal ik zeer binnenkort exlusieve voorpublicaties van mijn nu al bestseller laten lekken. Hoe stoer ben ik!? Nou drollige druifjes van me. Blijf lezen en stay dus tuned want De Mariska heeft het allemaal. Ik ben met jullie!

Bic Pennen

Getagged , , ,
