Stokoude Neil Daimond bekt met een meisje (video)

Kijk Ome Neil nou! Vet lekker! Op dit nummer werd ik, Mariska de Haas nu al wereldberoemd van mijn nog uit te komen boek Blond, Dom en Simpel, ontmaagd. Ik weet het nog als de dag van gisteren. Ze stonden opgesteld in rijen van zes, drie camera’s, veel tissues. Mooi was die tijd. Ome Neil (70) is het niet verleerd. Hij staat gewoon vethard te bekken met een meisje van 30. Kei lekker!

Getagged , , , ,

One thought on “Stokoude Neil Daimond bekt met een meisje (video)

  1. Breinbrouwsels schreef:

    Oh, nou ken ik je weer, ik was de laatste van de middagploeg, die met die lange wijsvinger toen jij nog zei: oh, zit ie er al in ik dacht dat het je vinger was… Leuk om je hier weer eens tegen te komen. Ja, mijn vinger hunkert ook naar jou..

Reacties zijn gesloten.

