Ollie gaat daten!!

Kan ook lachen...

Telefoon. Zakelijk. Hoe goed ik ben met Social Media? En of ik kwaliteitsvolgers heb? Antwoord 1: Ach, ik ken de mores, heb een tof netwerk en word meer dan eens geretweet. Ik kan wel wat. Antwoord 2: Duh! Wat denk je zelf? Retorische vraag, en dus yups, jazeker en echt wel.

Wie zat er aan de andere zijde van de telefonage? Een dame. Mooie stem. Van datingcommunity Pepper.nl. Of ik dan iets wist om Pepper.nl ook binnen Social Media grOOt te maken? Tuurlijk. Social Media is zeg maar echt mijn ding. En hoe ik dat dan zou aanpakken, met een vette viral of een geile guerrilla? Ehm nee. Ik ga er een stukje over schrijven dat vaak geretweet wordt. En dat doe ik dan ook nog op een site die nog niet helemaal af is, waarbij ik steekwoorden vet afdruk en en passant vermeld dat er binnenkort een interview verschijnt met Jan Dijkgraaf waarin hij zegt waarom hij een klootzak is en waar hij niet bepaald opgewonden door raakt.

Ah, de interesse was gewekt. Hoe ik dan de boodschap van Pepper.nl in het geheel zou verwerken? Middels hasjtekst? Nee, niet middels hashtags. Maar hoe kan ik dan de doelgroep vertellen dat Pepper.nl you from it is,  zeg maar the dateplace to be is voor singles waar je echt kunt laten zien wie je bent? Waarbij een chatfunctie en Facebook geïntegreerd zijn, en waarbij je al snel en veilig een real-life date kunt scoren?

Ah joh, no worries. Komt wel goed. Een opdrachtgever wordt nauw bij het proces betrokken.
Tot slot had de dame nog 1 vraag: Of ik ook een profiel zou aanmaken en zou gaan daten via Pepper.nl?

Het boefje! Ja, maar dan moet het minimaal 100 maal geretweet worden.
Deal!

