Mariska is back!!

Jodelahoehoe! Hohoooi! Daar ben ik weer! Het is even een poos stil geweest omtrent mijn persoontje. Ik moest even mijn eigen bijbeltje schrijven. Blond, Brutaal en Breivik, over een wereldvreemd narcistisch blondje met extremistische ideeën. Niet echt een doorslaand succes geworden, beetje jammer. Maar zo heeft God het gewild. Maar ik ben er weer. Terug van eigenlijk nooit echt weggeweest. En hoe! Maar vooral waar! Ik ben zomaar in het hol van de leeuw gekropen. Om aan te treden voor een uitzending van Echte Jannen was ik te bang. Maar nu die lieve Ollie mij de kans bood om eens in de zoveel tijd mijn zieleroerselen op deze stek met jullie te delen, kreeg ik van God door dat ik het moest doen. Ik weet nog exact wat hij zei: Mariska, die gezonde ronde buik van je is niet echt goed voor je Milf-status. Je straalt geen seks meer uit, zelfs Judas zou je niet plat op de bek pakken. We moeten je moet gaan personal branden en ik regel die Ollie wel even zodat je op zijn goedbezochte blog je ei kunt laten springen.” En tatatatataaaaa daar ben ik dan!
Nou lieve mensjes, zijn jullie klaar voor mijn witzige verhaaltjes en mijn lekker gekke malle buien? Ik wel! Ik kan niet wachten! Knuffels van jullie enige echte eigen Maris. Toedels. Oh en amen natuurlijk. (kut dat vergeet ik steeds) Amen!

