Mariska de Haas doet gründlich

Ja vet joehoe! Ik ben het, Ma to the riska! Jullie huiseigen kruisbarbie! Check. Ik wil even wat kwijt. Check. Een stukje RHCP naar de mensen toe. Check. Rooms Heet Christen Populisme back by dope demand. Check. Wij rooms-katholieken heer-sen. Wij trappen biebelebabbelebips. Wij stenen. Wij rocken, wij zijn WINNING! Waarom? Omdat wij blijven volhouden. Check dan onze Oosterburen. Check ze dan. Daar heeft een 46-jarige rooms-katholieke priester uit de Duitse stad Salzgitter toegegeven dat hij zich in totaal 280 keer aan drie jongens heeft vergrepen. Tweehonderdtachtig keer! Astoebliefdankoewel! Zo vaak is meneer Orban nog niet op mijn heilige Schanulleke geklauterd. Hij heeft de jongens, die nu 9 tot 15 jaar oud zijn, onder meer misbruikt tijdens hun voorbereiding op de eerste communie. De priester dan, niet meneer Orban. Hoewel ik ook niet weet wat die allemaal uitspookt met de au pair wanneer ik bij die lieve meneer Pauw en opa Witteman op schoot mag. Maar even terug naar het afje. De Deutsche rechtbank heeft de priester toegezegd dat hij tot een gevangenisstraf van 6 tot 6,5 jaar zal worden veroordeeld, als hij een bekentenis zou afleggen. De priester zelf had echt een vet cool antwoord. Check: Hij had er niet aan heeft gedacht dat hij de jongens deed lijden. „Het was niet mijn bedoeling de jongens te versieren”, zei de man. Ik zeg toch, wij rooms-katholieken heer-sen. Wij trappen bips. Wij stenen, wij rocken, wij zijn WINNING! Amen to the Vader, to the Zoon en goddamned to the Heilige Geest. Amen. Check!

