Ingezonden brief: Reppie is B.O.O.S.

Reppie is cool. Reppie krijg je niet snel over de zeik. Moet je van goede huize komen. Blijkbaar komt Paypal van die huize. Want Reppie is niet meer cool, Reppie is over de zeik. En goed ook. Je zou kunnen stellen dat Reppie B.O.O.S. is. Rest mij niet veel meer dan Reppie een podium te bieden. Want ik zie Reppie het liefste als Reppie, cool like three little Fonzies.
—————————-
betreft: BEZWAAR

 xx-xxx-xxx-xxx-346

 Tot mijn grote schrik en verbijstering kreeg ik gisteren een e-mail van jullie waarin jullie, zonder mij verder te hebben geraadpleegd ondanks telefonische belofte, aangeven bovenstaande kwestie te hebben gesloten en “zomaar” besloten hebben MIJN € 3.000,- terug naar de klant te storten !

Zijn jullie helemaal gek geworden ?!

Deze klant heeft mij vanaf 2 e-mail adressen benaderd, waarvan 1 het paypal adres (andere is ook bij jullie bekend) dieren bestelt, deze zijn betaald en de betaling is door jullie vrijgegeven waarna de dieren geleverd zijn.

Nu komen jullie met geneuzel waarin het afleveradres en het paypal adres niet overeenkomen, iets dat bij mij geheel onbekend was en bij mijn koper duidelijk wel.

Oftewel onder het motto “mogelijke fraudeuleuze transactie” word ik nu dus zwaar gedupeerd en bestolen van mijn geld, mijn dieren zijn immers al gestolen.

Ik zal alles in mijn macht doen om de afschrijving van dit bedrag te voorkomen en zal paypal sowieso op mijn uitvoerige sociale media accounts ontraden en waar mogelijk affakkelen. 

Tevens zal ik bekijken of gerechtelijke stappen tegen jullie paypal waanzin mogelijk en haalbaar zijn.

Eigenlijk is de enigste paypal branche die wel snel en adequaat antwoord geeft @askpaypal op twitter, daar ik op mijn verstuurde e-mails nog nooit een zinnig of persoonlijk antwoord heb gehad.

Ik ga er van uit deze keer wel een snel (24-uur), persoonlijk en zinnig antwoord te krijgen.

Groet,

M.Kuijpers

