Mariska: stads proate en Heikaants doen

Haaidiehaai! Het is mij, jullie eigen ebbenhoutenbloedbabe Mariska! Gurrrrrls, we moet praten. Het moet, het moet, het moet. Onze Heere Heiland spreekt soms in vraagtekens. En die snap ik niet altijd. Staat er in de Bijbel keurig opgetekend dat de hosmosensuele medemens defect is, dat herenliefde een Gotspe is, douwden mijn zo gewaardeerde mannelijke collega’s meer dan 20.000 jongensanusjes kaduuk. Da is stads proate en Heikaants doen. Da kan toch nie! En toch heeft hij het zo bedoeld. Dat moet wel. Want het staat geschreven, dus is het zo.
Meneer Orban heeft het ooit bij mij geprobeerd, maar mijn anjertje hield ik mooi dicht. Ammenevernooit niet, mijn roosje blijft gesloten! Dat de Heilige Maagd Maria af en toe een bloedtraantje wegpinkt wil nog niet zeggen ik uit mijn rode kruis moet staan janken. Dan kan pedo Ad van den Berg wel zeggen dat elk begrip rekbaar is, ik denk daar het mijne van.
Maar als ik dan zo naar meneer Orban kijk, dan denk ik ook weleens zo van, mwa. Laat ik het zo zeggen: de jus is wel uit het kuiltje. Begrijp me niet verkeerd, hij oogt beter dan zanger Rinus of Hans Liberg, maar ja ik ben toch een vrouw. Ik heb een mening. Ik ken een verlangen, behoeften. Nou, en die reiken in gedachte net wat verder dan het stampertje van meneer Orban.
Nu zou ik Mariska de Haas niet zijn wanneer ik daar een passende oplossing voor heb bedacht. Meiden, van mij voor jullie: de meest geile hunks uit mijn gedachtencarrousel. Amen en tissues..

 Klikken maar!!

 

