Mariska de Haas stenigen? Mag dat?

Ja, joe to the hoedels. Mariska in het huisje, Mariska in het kruisje. Da bin ich wieder. Halie hallootjes! Wat veel mensen dus niet weten is dat ik eigenlijk, eigenlijk dus, gestenigd had moeten worden. Stenigen? Jawel echt wel, dat kennen jullie wel. Dat is iemand ingraven zodat deze zich op geen enkele wijze meer kan verdedigen, en dan met stenen op het hoofd gooien. En dat net zo lang tot de schedel kapot is, het bloed uit je oren komt, en de dood op je wacht. Hihihi. Ik ben daar zelf meester in, om iemand in te graven omdat zodat deze zich niet kan verdedigen. Ennieweetjes: ik kan jullie een Mijn Geheimpje vertellen: Meneer Orban heeft zijn allochtone piemelpap, zijn vrolijke jodel-yoghurt eerder over mijn akkertje laten vloeien (en vet rijkelijk joh! Ik zat helemaal onder de smurrie) dan de Heiland zijn goedkeuring gaf om ons in de echt te verbinden. DA MAG NIE, DA MAG NIE!  Staat in de Bijbel. Staat geschreven, dus dan mag ut nie. Nou en omdat dit niet mag heeft mijn religie van goedheid, van naastenliefde daar een passende straf voor gevonden. Ingraven en keihard kepotgooie met stenen. Maar dat moeten jullie niet al te letterlijk nemen natuurlijk. Dat homo’s defect zijn, verkrachte vrouwen geen abortus mogen ondergaan dan weer wel. Goed hè! Zo rollen wij katholieken. Hypocriet tot op het bot.

