Mariska praat pedo

Het is mij, Mariska de Haas. Helemaal live from a bakse vol met stro. Ik heb slecht nieuws mensen. D’r is d’r weer unne gepakt. Unne vermeende. Unne pedo. Vet in ut kraagje. En dat is balen. Vet balen. Kei-lang geheim weten te houden jonguh! En het was unne keilieve pastoor. Uit Haarlem! Ik ga een stukje citeren. Komtiedan: Het mondje van de Stakker. Had vies gedaan. En van je pedo pedo pedo holala hoi! Een van de meest geliefde pastoors in het dekenaat Haarlem wordt verdacht van ontuchtige handelingen met talloze jonge meisjes in het gehele land in de jaren zestig en zeventig. Volgens de Koepel Landelijk Overleg Kerkelijk Kindermisbruik (Klokk) lopen er twintig meldingen tegen hem wegens kindermisbruik.
Hoe BAM wilde ut hebben!? Hoe BAM wilde gij ut hebben!? Das unne Robert M. in spé! Wisten wij dus van hè. En wat hebben wij katholieken gedaan? Mwhuahhaha! Niks! Gaar niks! Keurig mondje gehouden. Lipjes op elkaar. Stijf. Zo rollen wij, zo dollen wij.- En nu ga ik snel weer verder met mijn strijd tegen abortus. Want hoe meer kinderen er zijn, hoe meer geestelijken er misbruik van kunnen maken. Ik mag godnondeju wel provisie krijgen van d’n Heiland. Houdoe en Amen!!!

