Klantvriendelijk mijn bips II

In het categorietje ‘altijd van je af bloggen’, een doldwaas lifelog-epistel van mij voor U. Zit u niet op te wachten, frankly ik ook niet. Maar ja..geschiedenis moet geschreven worden. De nobele hansworst ben ik dan maar.  Fasten your seatbelt because here we go go go!

Zoals eerder vermeld heb ik na het (ogenschijnlijk) succesvol uitgeschreven te zijn uit de katholieke kerk, een nieuwe uitdaging op me genomen. Ik begeef me in het hoog opgetrokken oerwoud dat bureaucratie heet. Ja, ik ben me er eentje. Een durfal. Applaus voor jezelf.

Sinds enige tijd probeer ik een BKR-notering die ooit op dubieuze gronden werd toegekend ongedaan gemaakt te krijgen. Laat ik er gemakshalve van uit gaan dat dit in beginsel mijn fout was. Laten we er van uitgaan dat de telefoonprovider Vodafone gelijk had. (Ongeveer 7.620 resultaten (0,33 seconden)) Dat zou inhouden dat mijn notering een terechte is. Soitjes…

Echter dient een dergelijke notering na vijf jaar te vervallen. Inmiddels zijn we een vrolijke zes jaar verder en blijkt er niks, nakkes, nada te zijn vervallen. Nou ja, ik kan een sim-only abonnement afsluiten. Fine. Echter wil ik graag dat de gehele notering vervalt, zoals afgesproken, en in een wettelijke bepaling is vastgelegd.

Nadat Vodafone mij middels e-mail en webcare met een kluitje het riet instuurde en me bediende met een antwoord dat in alle talen nog op zich laat wachten, ontving ik wel een schrijven van T-Mobile. Net de club, waar ik geen problemen bij ondervind. Zij doen wel moeite voor hun klant.

Volgens laatstgenoemde dien ik me niet voegen tot het BKR in Tiel, noch tot Preventel, noch tot elke ander pauzemuziekje, maar tot RISK-Solutions. Goed, na Vodafone, Risk-Solutions it is….

 

Getagged , , , , ,
