#Bol.com de reactie

Geachte heer Van Olaz,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en begrijpen dat u zich met een kluitje in het riet gestuurd voelt, daar u aangeeft dat wij met twee maten meten en dienovereenkomstig te kennen geeft dat wij geen zin hebben om te reageren middels webcare. Voorts geeft u te kennen dat u graag een inhoudelijke reactie wilt. 

Wij van Bol.com nemen uw klacht uiterst serieus en zijn na lang intern beraad tot het volgende gekomen:

U meneer Van Olaz kunt de bloedende vinkentering krijgen. U kunt helemaal kapotvallen. Bol.com heeft inmiddels zoveel klanten, dat wij een toplegertje aan advocaten in huis hebben. Fuck dat, we zijn zelfs ingelijfd door Ahold, dom kneuzerig consumentje. Loser, prutser. Onze advocaten zullen u helemaal het schuimtyfus procederen wanneer u als simpele pauper meent uw muil op te moeten trekken. Wie denkt u wel niet dat u bent, minderwaardig nummer, vuile vlek! Dit is nog altijd Nederland, Achterlijkje van Olaz. De consument staat helemaal nergens. Trekt u uw mond nog een keer open, dan procederen wij net zolang door tot u helemaal failliet bent. Gewoon omdat het kan.

Conclusie waarde heer Van Olaz: of u houdt uw smerige vuile rotkop voortaan dicht, of wij sturen een legertje advocaten op u af. Capice, misselijk stuk vreten? En nu wieberen onnozel consumentje. #sterf

Met vriendelijke groet,

Klantenservice / webcare Bol.com 

Advertenties
Getagged , ,
%d bloggers liken dit: